El Servei d’Arxiu Municipal de Gaià és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant per als usuaris interns com per als externs. L'Arxiu Municipal de Gaià forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona.
L’arxiu municipal de Gaià conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història (Ajuntament, Jutjat de Pau), però també pot aplegar fons d’entitats, familiars, particulars i d’empreses, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
A l'arxiu municipal a més del fons de l'Ajuntament , hi ha el fons del Jutjat municipal i ADF.
Població en general.
Gratuït.
Albert Rumbo Soler Arxiver itinerant rumbosa@diba.cat
Àrea de Cultura
Oficina d'atenció al ciutadà
Presencialment a les oficines d'atenció al ciutadà, o telemàticament a www.gaia.cat (instància genèrica).
Oficines d'atenció al ciutadà.
Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08672 Gaià - Barcelona (Catalunya) Nom de contacte: Josefina Castias Viñas Telèfon: 938390151 Correu electrònic: gaia@diba.cat
Horari:
De 9:00h a 14:00h