Arxiu municipal

El Servei d’Arxiu Municipal de Gaià és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant per als usuaris interns com per als externs. L'Arxiu Municipal de Gaià forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona.

L’arxiu municipal de Gaià conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història (Ajuntament, Jutjat de Pau), però també pot aplegar fons d’entitats, familiars, particulars i d’empreses, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.

A l'arxiu municipal a més del fons de l'Ajuntament , hi ha el fons del Jutjat municipal  i ADF.

Persones destinatàries:

Població en general.


Cost per l'usuari:

Gratuït.


Equip tècnic:

Albert Rumbo Soler
Arxiver itinerant
rumbosa@diba.cat


Àrea responsable:

Àrea de Cultura


Unitats implicades:

Oficina d'atenció al ciutadà


És un servei obligatori:


Com sol·licitar-ho:

Presencialment a les oficines d'atenció al ciutadà, o telemàticament a www.gaia.cat (instància genèrica).

Oficines d'atenció al ciutadà.

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08672 Gaià - Barcelona (Catalunya) 
 Nom de contacte: Josefina Castias Viñas
 Telèfon: 938390151 
 Correu electrònic: gaia@diba.cat 

 Horari:  

De 9:00h a 14:00h 


Ajuntament de Gaià

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08672 Gaià - Barcelona
Telèfon: 938 390 151
Adreça electrònica: gaia@gaia.cat
Horari:  
Dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00h (matí).
Dimecres, de 16:00 a 19:00h (tarda).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 29.08.2018 | 10:20